PL / ENG
NEWS  /  ROBERT  /  GALERIA  /  DO POBRANIA  /  AUTO  /  PARTNERZY  /  KONTAKT /  MEDIA
 
 

Moc 300 koni przy 6000 obrotów na minutę
Moment obrotowy 450 Nm przy 4000 obrotów na minutę

Rzędowy czterocylindrowy, 16 zaworowy silnik Ford EcoBoost, pojemność 1600 cm3 z bezpośrednim wtryskiem paliwa, opracowany przez Forda, M-Sport oraz Pipo Moteurs. Średnica i skok tłoka:83.0mm,73.9mm. Komputer sterujący Cosworth. Turbosprężarka Garrett (zaopatrzona według przepisów FIA w 33mm zwężkę). Intercooler oraz katalizator.

Stały napęd na cztery koła. Mechaniczne dyferencjały przód i tył z mechanizmem rozłączania sprzężonym z hamulcem ręcznym.
M-Sport / X-Track sekwencyjna 6 biegowa skrzynia z mechanicznym układem zmiany biegów. M-Sport / AP Racing dwu tarczowe sprzęgło.

Przód i tył:
Kolumny MacPherson’a, amortyzatory Reiger z zewnętrznymi zbiornikami, w pełni regulowane dobicie i odbicie. Regulowane stalowe łączniki, stabilizatory przód oraz tył, aluminiowe zwrotnice.

Szuter (przód i tył) 300mm wentylowane tarcze Brembo z czterotłoczkowym zaciskiem.
Asfalt (przód i tył) 350mm (średnica maksymalna) wentylowane tarcze Brembo z czterotłoczkowym zaciskiem monoblok
Hydrauliczny hamulec ręczny, regulacja balansu przód tył.

Wspomagany układ kierowniczy (12:1). Jeden i pół obrotu od oporu do oporu.

Konstrukcja samonośna, kompozytowe panele boczne, spawana stalowa T45 klatka bezpieczeństwa, aerodynamiczny spoiler tylny, specjalny przedni zderzak.

Pełen system diagnostyki podwozia i silnika Cosworth.

Bezpieczny zbiornik z certyfikatem FIA FT3.5, o pojemności 80 litrów, umieszczony centralnie.